Daar gaan we! There we go! Ahi Vamos! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Elena Aquino - WaarBenJij.nu Daar gaan we! There we go! Ahi Vamos! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Elena Aquino - WaarBenJij.nu

Daar gaan we! There we go! Ahi Vamos!

Door: Elena

Blijf op de hoogte en volg Elena

13 Oktober 2015 | Nederland, Schiphol

4 Koffers... De grootste zit vol met speelgoed! Een vol met electronica...

4 suitecases... The biggest full of toys! One filled with electronics.

4 valijas... La mas grande llena de juguettes! La otra con apparatos Electronic!

• 13 Oktober 2015 - 10:35

Bianca:

Goede reis toegewenst. Hopelijk kunnen jullie in het vliegtuig nog even de oogjes dichtdoen zodat je uitgerust aankomt.

xxBianca

• 13 Oktober 2015 - 11:45

Barbara :

Gelukkig was het ook precies de grootste koffer waar het slot op paste. Is de belangrijkste bagage tenminste verzegeld ;o)

• 13 Oktober 2015 - 12:15

Hylke:

Wow daar gaan jullie dan (bepakt en bezakt) op weg naar jullie twee mannetjes! Hoe bijzonder en hoe ontzettend is dit jullie gegund! We hopen dat jullie heel veel mooie en gelukkige momenten tegemoet gaan! We zitten nu al met smart te wachten op het volgende bericht!goede reis!
    Liefs
    Ivo, Hylke, Leron, Sep, Tijn en Mees

• 13 Oktober 2015 - 14:07

Andrea:

Goede reis! Wat een bijzondere reis, jullie gaan jullie kinderen ontmoeten! Geweldig en ik ben heel erg benieuwd naar jullie reis en naar de jongens. Take care!

• 13 Oktober 2015 - 15:07

Patrick:

Hele goede reis,
    DON'T PANIC and Don't forget your TOWEL!

• 13 Oktober 2015 - 19:39

Miranda:

Nou, succes en heel veel plezier. Niet lang meer en dan sluit je ze in je armen. Denk aan je!